UEFA Cup 1.Runde - Tore und Meinungen

gary

Bekanntes Mitglied
regelbert schrieb:
:schimpf: Gibts doch gar nicht - Hopp Schwyz


Genau, haut die Schweizer weg :zahn:

Das Spiel findet übrigens im Lokomotive Stadion in Moskau statt. Laut Liveticker soll die Führung sehr glücklich sein, der Zweitligist Grosny nutzte seine einzige Torchance gegen überlegene Baseler:


Terek end the half leading 1-0 thanks to their only chance in the game so far. Andrei Fedkov's clinical finish from Aleksandr Lipko's defence splitting pass separates the two sides, after Basel should have taken the lead when Christian Giménez headed on to the post from close range.

Terek are now playing with more confidence and Basel are becoming frustrated after dominating possession in the opening 45 minutes.

Terek score against the run of play. The Basel defence's offside trap fails and Fedkov gets in behind them to fire home a great shot past Pascal Zuberbühler.
 

zariz

Bekanntes Mitglied
habe sie mir angeschaut... beide gut, jedoch gefällt mir die aufmachung von livescore.com besser... dann muß ich wohl mit verzögerungen leben.

klasse feature bei tbwsport.com :spitze:
 

gary

Bekanntes Mitglied
Ausgleich für Basel durch Giménez

( 1 - 1 ) Giménez (Basel) scores!
Basel score the equaliser they deserve. Chipperfield's corner is headed on by Rossi and Giménez is unmarked two metres out to put the ball in with his knee.
 
Oben